Stoiska targowe
Stoiska naszej produkcji wspomagają znane brandy na targach w Polsce i zagranicą. Wspieramy marki i relacje, przyciągamy przestrzenią i atrakcjami. Na kilku lub kilkuset metrach.
Skuteczne stoisko:
Stoisko dla marki na targach
Pracujemy dla dużych marek w Polsce i Europie. Wiemy jak się wyróżnić na tle innych wystawców, bo sami wystawiamy się na targach branżowych i cały czas testujemy nowe rozwiązania, które będą jak najskuteczniejsze. Wiemy jak zrobić najlepsze stoisko targowe w Polsce – wygraliśmy konkurs Polskiej Izby Targowej.
Strefa expo na konferencji
Strefa expo, to nie muszą być rollupy i stoły z hotelu. Oddaj Partnerom strefę i możliwości, które jeszcze bardziej wzbudzą zainteresowanie podczas Twojej konferencji. W ponad 15 letniej karierze marki SPICE for SPACE wykonaliśmy około 60 stref partnerskich i naprawdę wiemy jak je przygotować. Nasze systemy wystawiennicze pozwalają zaskoczyć jakością i niskim kosztem powtarzalnych standów.
….a może nietypowe? Stoisko brand experience
A może czujesz, że to najlepszy moment na odważną promocję Twojej marki? Chcesz, żeby to właśnie Twoje stoisko było tym najbardziej odjechanym podczas wydarzenia? Ogranicza nas tylko wyobraźnia 😊
Jak pracujemy?
- Więcej niż projekt. W przestrzeniach expo chodzi o projektowanie doświadczeń. Więc planując przestrzeń, myślimy o marce i obecności.
- Wizualizacje. Każdemu projektowi towarzyszą szczegółowe wizualizacje. Pracujemy razem z Tobą, do dobrego skutku.
- Szczegółowa wycena. Przygotowujemy projekt techniczny i szczegółowy kosztorys. Nasze stoiska nie zaskakują ceną po fakcie.
- Konferencyjne strefy expo. Budujemy także konferencyjne strefy expo dla najlepszych. Zaskakujemy solidną przestrzenią pamiętając o niskim koszcie jednostkowego stoiska.
Popracujemy razem? Możesz napisać:
kontakt@spiceforspace.pl
Albo wypełnić formularz :)
Po co Ci tak właściwie stoisko?
Stoisko Twojej marki podczas targów, konferencji lub innych wydarzeń, to niezwykle istotna przestrzeń pod względem przekazu marketingowego. To właśnie tutaj potencjalni klienci lub partnerzy mogą poznać Twoją ofertę. Przestrzeń jaką przygotujesz odzwierciedla zasady i ducha marki, to jak chcesz traktować odbiorców/klientów oraz jak chcesz się komunikować.
Funkcje stoiska
Zdecyduj, jaką funkcję ma spełniać stoisko – chcesz, żeby było ono stricte sprzedażowe, czy powinno prezentować produkty? Potrzebujesz przestrzeni do rozmów na wygodnych meblach?
- Wielkość.
- Funkcja.
- Budżet.
od tych trzech elementów musisz zacząć, podejmując decyzję o udziale w targach lub innym branżowym evencie.