Stanowisko branży MICE dot. Pandemii koronawirusa
2020-06-24OLX
2021-07-16
Henkel – Blond ME
Nowatorski sposób na prezentację nowej linii kosmetyków marki Schwarzkopf w online? Takie zadanie otrzymała agencje Live Age od firmy Henkel. Event miał na celu sposób przykuć uwagę widza, ale wymogiem było nowoczesne podejście do tematu. Agencja zaproponowała stworzenie formuły programu telewizyjnego, a my zajęliśmy się zaaranżowanie studia.
Założenia
Założeniem było stworzenie w pełni profesjonalnego studia TV dla formuły Late night show w warszawskim UV Studiu. Projekt miał być eleganckim i nowoczesnym tłem, które spójnie wpasuje się w całość wydarzenia i kolorystykę Klienta.
Realizacja
Ciekawym elementem wybranej przestrzeni było okno w oldschoolowym stylu, które postanowiliśmy wykorzystać jako element całości scenografii, aby dodać konceptowi naturalności i oryginalności. Jako tło wykorzystaliśmy modułowe ścianki LINE UP z grafiką imitującą ścianę betonową, które wraz ze wspomnianym oknem oraz czarnymi ścianami stalowymi LOFT stworzyły ciekawe odniesienie dla musztardowych foteli dla prowadzącego i gości. Kolor delikatnie nawiązujący do motywu przewodniego (Blond Me!) uzyskaliśmy również poprzez wykorzystanie lamp PAT. Meble lounge wraz z okrągłymi stolikami kawowymi z jasnymi blatami nadały lekkości ogólnej kompozycji.
Stworzyliśmy dedykowany neon w stylu streetowym, dobrze widoczny w kamerze ponad prowadzącymi. Umieszczony na przeciwległej ścianie ekran dodatkowo wprowadził element dynamiki i klimat studia TV.
Kolejny projekt, gdzie naszym zadaniem było zbudowanie kompaktowej scenografii dla formuły studia telewizyjnego udał się na tyle znakomicie, że od razu otrzymaliśmy propozycję współpracy przy następnej edycji wydarzenia dla marki Schfarzkopf! #Umiemywonline 😊