Wanna na Forum Branży Eventowej. Bo czemu nie?
2023-01-30Meble trawiaste polecają się na eventy, targi i konferencje
2023-06-21
I miejsce w konkursie na
Ekspozycję Roku 2022
Projektowanie stoisk do proces. Proces, w którym łączymy cel klienta z realiami technologicznymi, dodajemy kreatywne podejście Spice for Space, wprawne oko naszych designerów i wiedzę naszych marketerów. Efektem jest ekspozycja, która przyciąga wzrok i zainteresowanych gości wydarzenia. Zobaczcie jak te wszystkie składowe doprowadziły do wygranej w konkursie na Ekspozycję Roku 2022.
W. Dremex sp. z o. o. to polska marka, która powstała w 1978 roku. Obecnie produkty P. W. Dremex sp. z o. o. podbijają światowy rynek. Prężny rozwój i inwestycje w najnowocześniejsze linie produkcyjne pozwoliły firmie stać się jednym z największych producentów umywalek, wanien i brodzików z marmuru syntetycznego w Europie.
Firma w ramach swoich działań wystawienniczych pojawia się co jakiś czas na targach polskich i zagranicznych. Po raz kolejny zaufali Spice for Space. Klient zlecił nam rozwinięcie koncepcji i kreatywne podejście do zaprojektowania i wykonania stoiska dla najnowszej linii swoich produktów sanitarnych podczas Warsaw Home Build – Międzynarodowych Targów Architektury i Materiałów Wykończeniowych w Nadarzyn Ptak Expo, organizowanych w dniach 19-22.10.2022 r.
Idea stoiska
Bogata oferta kolorystyczna i materiałowa, minimalistyczna forma produktów i brief od klienta, stawiający za cel ekspozycję produktów w ich naturalnym otoczeniu spowodowały, że postanowiliśmy na stoisku przedstawić produkty w formie ekspozycji galeryjnej osadzonej w otoczeniu wyposażenia domu.
Zieleń
Aby ocieplić minimalistyczną formę wykorzystaliśmy duże rośliny tropikalne, które idealnie dopełniały przestrzeń i urozmaicały jej gamę kolorystyczną.
Eko-friendly
Większość użytych do budowy stoiska materiałów pochodzi z produktów drewnopochodnych. Po zakończeniu wydarzenia duża część materiałów została użyta ponownie przy kolejnej realizacji. Starając się ograniczyć produkcję materiałów jednorazowych skupiliśmy się na połączeniu:
- gotowych mebli wysokiej jakości z naszej oferty wynajmu;
- z zabudową dedykowaną;
- oraz rozwiązaniami systemowymi;
takie połączenie dało wymierne skutki w postaci ograniczenia odpadów pozostałych ze stoiska – czyli problemu, z którym borykamy się jako branża wystawiennicza. Wpisywało się to także w filozofię naszego klienta.
Projekt stoiska
Zaprojektowaniem stoiska zajęła się nasza siostrzana agencja Live Age, wraz z zespołem po stronie Spice for Space oraz Klienta – firmy Dremex. Autorką projektu jest 3D artist Anita Gałka z Live Age.
Forma i design stoiska oraz jego kolory miały dwa cele:
- produkty w roli głównej – design stoiska miał nie odwracać uwagi od zaprezentowanych w przestrzeni produktów,
- spójność wizualna – zależało nam, by stoisko kolorami nawiązywało do palety kolorów producenta.
Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskaliśmy efekt minimalistycznej w formie, a bogatej w przekazie wystawy przywodzącej na myśli współczesne ekspozycje w muzeach dzieł sztuki. Każdy z produktów został dodatkowo oświetlony oraz opisany. Zamysł był zgodny z aktualnie panującymi trendami w architekturze, skupiającymi się na monochromatycznych odcieniach, czystych i minimalistycznych formach.
Stoisko składało się dwóch stref:
- zewnętrznej, witającej gości, z dedykowaną recepcją; tłem dla niej była ściana złożona z diody wyświetlającej film z procesem powstawania produktów P. W. Dremex sp. z o. o. Dremex oraz ekspozycja wanny wolnostojącej;
- Wewnętrznej, do której prowadziły dwie drogi; w tej przestrzeni oprócz możliwości obejrzenia produktów można było porozmawiać z Product Managerami i Designerami Dremex. Strefa składała się z baru, serwującego przekąski i softy, strefy rozmów oraz strefy chilloutu.
Wizualizacje stoiska
Jaki był efekt?
W czasie targów stoisko odwiedziło ok 2 tys. osób. „Zarówno design produktów, jak i sposób ich ekspozycji wzbudzały podziw odwiedzających. Dużą wartością tego stoiska była wyjątkowa zgodność sposobu komunikacji wizualnej samej marki i jej produktów z przyjętą formą prezentacji ich na stoisku. Stoisko bardzo dobrze wpisywało się w naszą opowieść o marce i produktach DREMEX oraz sposób komunikacji z rynkiem.” – Wojciech Winnik, Head of Marketing Department, Dremex.
Tak duże zainteresowanie stoiskiem sprawiło, że zgłosiliśmy je do Konkurs Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Poniżej szczegóły:
- Kategoria: „Ekspozycje targowe krajowe”: 1.2. Ekspozycje targowe o powierzchni od 31 do 100 mkw.
- Nazwa, data oraz miejsce eventu: Warsaw Home Build – Międzynarodowe Targi Architektury i Materiałów Wykończeniowych, Nadarzyn Ptak Expo, 19-22 października 2022
- Klient: P. W. Dremex sp. z o. o.