Stoisko, które wyróżni się/Cię na targach. Co jest najważniejsze?
2023-08-18Spice for Space dla WOST w Mediolanie
2024-03-07
Stoisko, które każdy zauważył.
Spice for Space na FBE 2024
Forum Branży Eventowej to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty, nawiązania ciekawych kontaktów z potencjalnymi partnerami, a także do poznania nowych trendów i rozwiązań w organizacji imprez. Dlatego nie mogło nas tam zabraknąć!
FBE 2024
Jak w pełni wykorzystać potencjał targów? Należy zadbać o odpowiednie zaprojektowanie i przygotowanie stoiska, które będzie przyciągać uwagę, angażować odwiedzających i pokaże markę SPICE for SPACE jako ciekawego dostawcę rozwiązań.
Ps. Przeczytaj o 10 najważniejszych aspektach stoiska targowego >
Jak każdego roku chcieliśmy zaskoczyć odbiorców i pokazać nasze możliwości. Naszym celem było odwrócenie standardowej sytuacji, gdzie to gospodarz stoiska zachęca do kontaktu – chcieliśmy, żeby to właśnie uczestnik targów był na tyle zaciekawiony, że zapyta o markę, która prezentuje się przed jego oczami.
Naszymi mocnymi stronami jest:
- odważny design,
- wyrazista kreacja,
- dbałość o szczegóły.
Każdy element naszej przestrzeni odpowiednio dobraliśmy i przemyśleliśmy pod kątem całości stoiska. Tak też pracujemy z agencjami i klientami. Chcemy aby nasi potencjalni klienci, a raczej partnerzy, byli odbierani. Naszym zadaniem jest użycie wszelkich możliwych form estetyki, żeby na tyle zaskoczyć odbiorcę końcowego, by zafascynował się konkretną marką.
Ekologiczne stoisko
Równie ważnym aspektem naszych projektów jest EKOLOGIA, a także jej wdzięczna siostra: ekonomia. Nasze stanowisko na podczas FBE wykonane było z elementów, które już przynajmniej raz występowało na jakimś wydarzeniu. Wystarczyło kilka używanych przedmiotów przemalować na niebiesko, żeby dać im szanse zaistnienia po raz kolejny. Nie trzeba specjalnie zamawiać mebli, żeby je wykorzystać tylko raz na jednodniowym wydarzeniu. Lepiej dobrać palety kolorów tak, aby wykorzystać takie, które już masz. To korzystniejsze dla środowiska jak i Twojego portfela. Nasza lada recepcyjna jeszcze trzy tygodnie temu była Djką podczas eventu, wystarczyło zmienić frontową grafikę…
Przyciągnij uwagę
Przez 8 godzin trwania Forum Branży Eventowej warszawską halę Expo XXI odwiedziło ponad 2 500 osób, czyli potencjalnie nasz niebieski kąt zobaczyło około 5 000 oczu. Czy to dużo? Bardzo. Przeprowadziliśmy ponad 120 rozmów i każda rozpoczynała się od zachwytu – olśnienia. To tym bardziej motywująca kwestia, jeśli będziemy wierzyć, że większość oczu, to oczy pracowników/właścicieli agencji eventowych, którzy są pomostem do oceanu oczu swoich klientów/partnerów, a także ich klientów/partnerów…
Nawiąż relację
Stoisko na targach branży eventowej to nie tylko miejsce prezentacji produktów lub usług, ale także narzędzie budowania relacji z klientami i partnerami, a także promocji i wzmocnienia marki. Aby jednak stoisko spełniało swoją rolę, trzeba je odpowiednio zaprojektować i przygotować, zgodnie z celami i oczekiwaniami firmy.
W SPICE for SPACE jako doświadczonej marce w tej materii wiemy, że w tym celu należy zwrócić uwagę na takie aspekty, jak: lokalizacja, wielkość, aranżacja, ekspozycja, materiały promocyjne, gadżety, personel i pomiar efektów. Pamiętaj, że stoisko to Twoja wizytówka na targach, więc zadbaj o to, aby było atrakcyjne, angażujące i skuteczne.
ps. Jeżeli chcesz z nami porozmawiać, wypełnij poniższy formularz albo zadzwoń: