Kolejny sukces SPICE for SPACE i HiPP Polska – II miejsce w konkursie Ekspozycja Roku 2023!
2024-06-15
3 nagrody w konkursie Ekspozycja Roku dzięki
współpracy z agencją eventową Live Age
Niezależnie od projektów dla naszych klientów, z przyjemnością wspieramy agencje eventowe w ich działaniach, a wspólne sukcesy cieszą ogromnie! Za realizacje z siostrzaną agencją event marketingową Live Age otrzymaliśmy 3 nagrody w tegorocznym konkursie na Ekspozycję Roku.
#OLXKnowHowTV – I miejsce w kategorii „Ekspozycje eventowe do 30 m2”
Klient: Grupa OLX Sp. z o. o.
Projektant: Anita Gałka, Live Age
Kreacja i koordynacja całości: Live Age
Realizacja scenografii: Spice for Space
Była to czwarta edycja pierwszej HR-owej telewizji śniadaniowej – projektu, który miał czasowo zastąpić konferencję B2B klientów serwisu OLX Praca w okresie pandemii, ale jego świeża i innowacyjna formuła, a także skuteczność biznesowa sprawiły, że projekt jest nadal kontynuowany, wyczekiwany przez stałych już odbiorców i co roku zaskakuje nowościami.
Microsoft – I miejsce w kategorii „Ekspozycje eventowe powyżej 100 m2”
Klient: Microsoft Polska
Projektant: Anita Gałka, Live Age
Kreacja i koordynacja całości: Live Age
Realizacja scenografii: Spice for Space
Scenografia wydarzenia składała się z 3 głównych stref:
- Scena główna + widownia
- Expo zone ( stoiska partnerów + scena expo)
- Strefa innowacji Microsoft:
- Microsoft Technology Center
- Strefa Surface
Unitra - III miejsce w kategorii „Ekspozycje targowe krajowe powyżej 100 m2
Klient: Unitra sp. z o.o.
Projektant: Bartłomiej Polak, Live Age
Kreacja i koordynacja całości: Live Age
Realizacja strefy: Spice for Space
Dla Unitry stworzyliśmy ogromną przestrzeń wraz ze specjalną strefą odsłuchową podczas targów Audio Video Show 2023. Projekt stoiska miał na celu ekspozycję urządzeń Unitra oraz doświadczenie ich działania w specjalnej strefie odsłuchowej. Zaprojektowane i wykonane zostały dedykowane kubiki dla każdego z urządzeń. Pozwalały one na wygodne oglądanie i dotykanie przedmiotów z każdej strony – co dla grupy docelowej było niezwykle ważne.
Na Stadionie Narodowym zbudowaliśmy także dedykowaną salę odsłuchową. Było to ogromne przedsięwzięcie angażujące nie tylko projektantów, ale też inżynierów klienta, którzy na miejscu dokonywali wielu pomiarów, aby dźwięk rozchodził się idealnie i był ucztą dla gości.
Podsumowanie
Nagrody za powyższe projekty w szczególny sposób podkreślają, jak dobrze zaprojektowana i wykonana oprawa wizualna wydarzenia dopasowuje się do marki, zabiera gości w jej świat i pomaga budować doświadczenia, które stają się świetną i zapadającą w pamięć podstawą relacji.