Forum Branży Eventowej FBE
2022-01-24Wanna na Forum Branży Eventowej. Bo czemu nie?
2023-01-30
KRAKDENT 2022 – AMADAR
Podczas targów dentystycznych KRAKDENT 2022, które odbyły się na początku kwietnia w EXPO Kraków, po raz kolejny mogliście zobaczyć nasze stoisko targowe stworzone dla firmy AMADAR. Tym razem, było to jeszcze większe przedsięwzięcie – stoisko o wymiarach 14x8m miało stanowić wielofunkcyjną konstrukcję podzieloną na tematyczne strefy i promującą różne produkty marki.
Cała bryła została stworzona z połączonych ścian LINEUP oraz dedykowanych systemów nośnych – takie rozwiązanie zapewniało bezpieczeństwo montażu, które było kluczowe ze względu na montaż ciężkich produktów klienta oraz ekranów na ścianach.
Stoisko zostało podzielone na kilka stref tak, żeby jednocześnie móc prezentować wiele produktów, a przy tym zapewnić wygodę i funkcjonalność. Była strefa sklepu, strefa poczęstunku, kilka stref prezentacji produktów, a także strefę rozmów. W środkowej części stworzyliśmy przestrzeń na wygodne zaplecze, którego zewnętrzne ściany obudowaliśmy i wypełniliśmy grafikami oraz logotypami klienta (również podświetlanymi). W ten sposób, zaplecze tworzyło jednocześnie naturalny podział przestrzeni stoiska.
Ważną częścią designu, który zaproponowaliśmy, były elementy z klejonego drewna olchowego – od stanowiących lekkie podziały ażurowych ścian w strefie rozmów, aż po blaty stolików oraz małe detale na ścianach stoiska. Takie rozwiązanie nadało stoisku lekkości i ociepliło wygląd. Jednym z ciekawszych elementów ocieplających stoisko była też ściana strefy rozmów – wykonana z drewna, mchu oraz podświetlanych grafik.
Jeżeli mowa o wyposażeniu, większość mebli i ekspozytorów została przez nas wykonana na zamówienie – to ważne ze względu na specyficzne rozmiary produktów klienta oraz potrzebę przeprowadzania różnego rodzaju podłączy poprzez stworzone meble. Dzięki temu udało się zapewnić estetyczny wygląd każdego z mebli i, co najważniejsze, każdego z prezentowanych na nim produktów. Jedynie w strefie sklepu oraz w strefie rozmów, wykorzystaliśmy część mebli będących w naszej stałej ofercie: stoliki koktajlowe LOFT, Stoliki OPTI oraz krzesła SILVE.
O oświetlenie (i tym samym dobrą ekspozycje marki klienta) dbało podwieszenie z podświetlanymi logotypami. Stworzyliśmy na te potrzebę dwie owalne konstrukcje, które zostały wypełnione podświetlanymi grafikami zgodnymi z brandbookiem klienta.
Musimy nieskromnie przyznać, że jesteśmy dumni z projektu oraz tego, jak stoisko prezentowało się na targach. Ale, najważniejsze jest dla nas zadowolenie klienta i tu także udało się odnieść sukces 😉
Do zobaczenia na następnych targach!