Stoisko, które każdy zauważył. Spice for Space na FBE 2024
2023-08-18Kolejny sukces SPICE for SPACE i HiPP Polska – II miejsce w konkursie Ekspozycja Roku 2023!
2024-06-15
Spice for Space dla WOST w Mediolanie
Z marką WOST znamy się już od dłuższej chwili. Po pierwszym projekcie – przygotowaniu i wykonaniu stoiska podczas targów TUBE w Dusseldorfie w maju 2022 r. – przyszedł czas na wspólny wyjazd do Włoch i realizację stoiska firmy podczas targów Made in Steel w halach Fiera Milano.
ZAŁOŻENIA
IDEA
Stoisko WOST składało się z części poświęconej prezentacji produktów i części networkingowej. Było zaprojektowane w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę klientów i umożliwić im łatwą nawigację. WOST zapewnił wykwalifikowany personel, który był dostępny, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania i zapewnić klientom najlepszą obsługę.
Stoisko miało na celu pokazać markę jako profesjonalnego dostawcę pracującego w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju.
EKO-FRIENDLY
Zgodnie z filozofią marki stanowisko mocno podkreślało kwestie ekologii i recyklingu. Dzięki temu, że już nie pierwszy raz współpracowaliśmy przy realizacji projektu targowego z marką WOST, wiedzieliśmy by część elementów, z których złożona jest przestrzeń stoiska, przekazać po projekcie do kolejnego zastosowania w siedzibie klienta. Wszystkie meble do siedzenia zostały wypożyczone z naszego magazynu, więc nie trzeba było ich kupować specjalnie na tę okazję. Branding stoiska został wykonany metodą frezowania arkuszy płyt pcv, aby zminimalizować ich ilość, a co za tym idzie – ślad węglowy. Zespół techniczny część transportów z hotelu do Hali Fiera Milano odbywał przy pomocy metra i autobusów miejskich.
ZIELEŃ
Przestrzeń została uzupełniona elementami żywej zieleni, która naturalnie wkomponowała się w kolorystykę i styl przestrzeni wystawienniczej.
PROJEKT
Ideę stoiska, jego strefowość i nawigację opracował Wojciech Winnik, Head of Marketing WOST. Od niego też wyszły wytyczne co do wyboru i sposobu prezentacji oferty WOST. Następnie 3D artist z Live Age – Anita Gałka – przełożyła ją na projekt 3D, uzupełniając o odpowiednią kompozycję, elementy dekoracji i zieleń. Natomiast właściwe materiały, produkcję i wykonanie zapewniła Spice for Space. Dzięki tej współpracy powstała koncepcja o wysokim standardzie i jakości projektu oraz wykonania, która równocześnie dokładnie odpowiadała na potrzeby klienta.
WIZUALIZACJA
REALIZACJA
EFEKTY
Targi odwiedziło ok 16 tys. osób, a WOST był jednym z 325 wystawców.
W ocenie Klienta:
Udział w „Made in Steel” 2023 był dla nas wspaniałą okazją do zaprezentowania marki WOST oraz filozofii i zasad działania firmy. Kompozycja stoiska korespondująca z naszym wkładem w politykę „green steel” przyniosła oczekiwany efekt, przerastając nasze oczekiwania w zakresie frekwencji. Świadoma optymalizacja powierzchni stoiska dała nam duże możliwości komunikacyjne i wizerunkowe.
Wojciech Winnik | LinkedIn, Head of Marketing Department WOST
ps. Jeżeli chcesz z nami porozmawiać, wypełnij poniższy formularz albo zadzwoń: